Звісно, дещо вже вміємо. І це приємно.
Наприклад, загальновідомо, що презентації використовуються для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси. А програма Intel розширила і мою технологію укладання вікі-сторінки, і дала можливість побувати на місці учня, який працюватиме над проектом.
Питання: Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
На наш погляд, можна не тільки вузівські теоретичні курси, а наприклад, збирання матеріалів до навчальної фахової практики (у нашому випадку діалектологічної) або ж для залучення до збирання місцевого діалектного матеріалу учнів (МАН), гуртківців.
Дякуємо і за це заняття.
Наприклад, загальновідомо, що презентації використовуються для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси. А програма Intel розширила і мою технологію укладання вікі-сторінки, і дала можливість побувати на місці учня, який працюватиме над проектом.
Питання: Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
На наш погляд, можна не тільки вузівські теоретичні курси, а наприклад, збирання матеріалів до навчальної фахової практики (у нашому випадку діалектологічної) або ж для залучення до збирання місцевого діалектного матеріалу учнів (МАН), гуртківців.
Дякуємо і за це заняття.
Тетяно Василівно, вітаю - Інтернет-сервіси Вам підкорилися! Ваша Вікі-стаття "Місцевий діалектний матеріал в складі діалектного матеріалу української мови" є тому підтвердженням. Успіхів!
ОтветитьУдалить