Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
критерії оцінювання укладати простою, зрозумілою для учнів, мовою (чого часто дотримуються педагоги-формалізатори).
Вдячна і розробникам Intel, і тренерам за класифікації оцінювання.
Знаючи педагогічний процес, учнівську аудиторію, хочу зазначити, що учням подобаються колегіальні стосунки з викладачами, прозоре оцінювання.
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
критерії оцінювання укладати простою, зрозумілою для учнів, мовою (чого часто дотримуються педагоги-формалізатори).
Вдячна і розробникам Intel, і тренерам за класифікації оцінювання.
Знаючи педагогічний процес, учнівську аудиторію, хочу зазначити, що учням подобаються колегіальні стосунки з викладачами, прозоре оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий